Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Έκκληση για βοήθεια στον μικρό Ηλία Αλεξάνδρου!

Την είδηση την διάβασα σε αυτή τη σελίδα

Διαβάστε την επιστολή:

Ονομάζομαι Ηλίας Αλεξάνδρου του Αλέξιου και της Σουζάνας από το Βλαχιώτη Λακωνίας. Γεννήθηκα στις 24 Σεπτεμβρίου 2005 και θέλω απλά να σας μεταφέρω το πρόβλημά μου. Δεν ζητάω να με λυπηθείτε - δεν είμαι κακόμοιρο!!! είμαι ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΩ - απλά αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει ας το κάνει.

Ζω λοιπόν με αναπτυξιακά προβλήματα...και εδώ και 5 χρ. με τραχειοτομία και έχω υποβληθεί και σε εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς πριν από 4,5 χρ.
Αυτή τη στιγμή το πρόβλημα υγείας με την καρδιά μου έχει υποτροπιάσει με αποτέλεσμα τα χρονικά περιθώρια ζωής μου να στενεύουν. Οι καρδιολόγοι μου ο κος Ράμμος και ο κος Αζαριάδης από το Ωνάσειο δεν έχουν αντιμετωπίσει παρόμοια περίπτωση ξανά και δεν μπορούν να με βοηθήσουν.

Η λύση βρίσκετε στην Ελβετία από τον κο Καλλαγκο – παιδοκαρδιοχειρούργο – ο οποίος έχει κάνει πάρα πολλές παρόμοιες επεμβάσεις σε όλο τον κόσμο και με μεγάλη επιτυχία.

Η επέμβαση κόστους 100,000 € μπορεί να γίνει στην Ελβετία αν υπογράψουν οι Έλληνες γιατροί για να μπορέσουν να καλυφθούν τα έξοδα από την ασφάλεια, όμως μπορεί να γίνει και στην Ελλάδα αρκεί το Ωνάσειο να στείλει επίσημη πρόσκληση στον κο Καλαγκο.

Μέχρι τη στιγμή αυτή τίποτα από τα δύο δεν έχει γίνει αν και ο κος Καλλαγκος σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε, μας ζήτησε αυτό το τόσο απλό:« μια πρόσκληση από το Ωνάσειο», για να μπορέσει να έρθει ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ στην Ελλάδα και να χειρουργήσει την δική μου μικρή καρδούλα.

Νοσηλεύομαι ήδη στο Νοσ. Παίδων Αγ. Σοφία με πνευμονικό οίδημα και ξέρω ότι οι οικονομικές αντοχές της οικογένειας μου έχουν εξαντληθεί μαζί και τα δικά μου περιθώρια ζωής……….

Σας ευχαριστώ που μου αφιερώσατε λίγο από το πολύτιμο χρόνο σας.

Ο μικρός Ηλίας

τηλ.επικοιν. 6945683728
Λογ. Εθνικής 497/746323-57

ΛΙΑΚΟΣ!!!! Ο ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΓΚΑΣ!!!
KOINOPOIHSTETO SE OSOUS MPOREITE EINAI MEGALH ANAGKI

σχόλιο οκ: παιδιά επειδή πολλά γίνονται, κοίταξα και τα σχόλια κάτω από την έκκληση για βοήθεια (στο φέϊσμπουκ) κι είδα τα εξής σχόλια (ονόματα δεν αναφέρω για ευνόητους λόγους):
1ο σχόλιο) αυτο το παιδι λεει αληθεια το εχω γνωρηση αυτο το παιδι οταν ποναει ζωγραφιζει αυτο το παιδι ειναι μονιμος κατοικος νοσοκομειων αυτο το παιδι εχει μια ευκερια για να ζηση και οι εκτελεστες του του ριχνουν την σφαιρα στο κεφαλι αυτο το παιδι κανενα καναλι δεν το βοηθαει αυτο το παιδι εκληπαρη για ζωη ελατε να το σωσουμε ολοι μαζι
2ο σχόλιο)  Αυτος ο μικρος ειναι πραγματικα ΗΡΩΑΣ..!
Θυμαμε το καλοκαιρι οταν ειχα παει εγω με την οικογενεια μου στο θεατρο δελφιναριο του Μαρκου Σεφερλη ειχε τυχει να ηταν εκει και ο ΗΛΙΑΣ..Μολις ο Μαρκος ειδε τον μικρο ηλια κατεβηκε απο την σκηνη και ηρθε και το αγκαλιασε...Τον πηρε αγκαλια και τον σηκοσε ψηλα να τον δουμε ολοι...Οποιος ηταν εκεινη την βραδια στο θεατρο θα καταλαβει την ανατριχιλα που νιωσαμε ολοι... ΗΡΩΑΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ , ΜΟΝΟ ΗΡΩΑΣ..!
3ο σχόλιο)  ΤΟΝ ΗΛΊΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΊΖΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΆ ΕΊΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΠΌΛΗ ΚΑΛΏ ΠΑΙΔΊ
4ο σχόλιο)  ilia se exw dei poles fores trabas tola na eisai dinatws ola 8a panw kala 8elw na eisai me auto to gliko xamogelo na eisai mia zwh
5ο σχόλιο)  esti re pedia egw ton exw dei einai megalo alani einai 9 xronon ala euto to pedei einai palikari exei dhnami eiparxi ...
6ο σχόλιο)  paidia to palikaraki einai alitheia avto pou zei min to amfisvitisi kanenas itan me tin kori mou sto idio dwmateio sto onaseio einai ena glikitato kai tharaleo paidi ilia mou sagapw poliiiiiii!!!!!!!!

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε διατυπώστε τα σχόλια σας στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ κι όχι γκρίκλις διότι είμαστε κληρονόμοι της πιο δημοφιλούς και πλούσιας γλώσσας στον κόσμο. Επίσης παρακαλούμε το περιεχόμενο των σχολίων είτε είναι θετικά είτε αρνητικά, να μην περιέχει ύβρεις, διότι ως πολιτισμένοι άνθρωποι οφείλουμε να διατηρήσουμε ενα επίπεδο, λαμβάνοντας υπόψιν οτι ενδεχομένως να παρακολουθούν κι ανήλικα παιδιά το ιστολόγιο. Όπως και να ΄χει, κάθε άποψή σας είναι σεβαστή αρκεί να διατυπώνεται με κόσμιο τρόπο. Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...