- Μικρά μυστικά για μεγάλη εξοικονόμηση
- Γιατί πρέπει να φουλάρουμε νωρίς το πρωί;
Όσο γρήγορα γεμίζει το ρεζερβουάρ άλλο τόσο γρήγορα αδειάζει. Η τιμή της βενζίνης κοντεύει σε πολλές περιοχές τα 2 ευρώ και φως στο τούνελ δεν φαίνεται. Μάλιστα τα πράγματα μπορεί να γίνουν ακόμα πιο δύσκολα αφού μόλις χθες η Κομισιόν ζήτησε αυξήσεις στους φόρους στα καύσιμα.
- Γιατί πρέπει να φουλάρουμε νωρίς το πρωί;
Όσο γρήγορα γεμίζει το ρεζερβουάρ άλλο τόσο γρήγορα αδειάζει. Η τιμή της βενζίνης κοντεύει σε πολλές περιοχές τα 2 ευρώ και φως στο τούνελ δεν φαίνεται. Μάλιστα τα πράγματα μπορεί να γίνουν ακόμα πιο δύσκολα αφού μόλις χθες η Κομισιόν ζήτησε αυξήσεις στους φόρους στα καύσιμα.
Διαβάστε λοιπόν 4 απλές συμβουλές που μπορεί να κάνουν το ρεζερβουάρ σας να μην αδειάζει με την ταχύτητα του φωτός:...
1. Γεμίστε το όχημά σας νωρίς το πρωί. Γιατί η θερμοκρασία εδάφους είναι χαμηλή. Σ' όλα τα πρατήρια βενζίνης οι δεξαμενές είναι υπόγειες. Άρα, όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο μεγαλύτερη είναι η πυκνότητα του καυσίμου. Αν γεμίσετε απόγευμα, ή βράδυ, το λίτρο σας δεν θα είναι ακριβώς ένα λίτρο.
2. Όταν γεμίζετε ο ίδιος-ίδια σε self service-πρατήριο, μην βάζετε την αντλία στην υψηλή ταχύτητα. Απ' τις τρεις ταχύτητες/στάδια (χαμηλό στάδιο, μεσαίο κι υψηλό), το χαμηλό ελαχιστοποιεί τους ατμούς που δημιουργούνται απ' την βενζίνη. Σε όλες τις μάνικες προκαλείται μια επιστροφή ατμού. Εάν γεμίζετε στο γρήγορο, ένα μέρος του καυσίμου, που πηγαίνει στο ρεζερβουάρ, γίνεται ατμός βενζίνης. Αυτός ο ατμός απορροφάται επάνω, γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαμενή του βενζινάδικου κι έτσι στην πραγματικότητα παραλαμβάνετε λιγότερο καύσιμο.
3. Ένα απ' τα σημαντικότερα είναι να κάνετε ανεφοδιασμό, όταν το απόθεμα βενζίνης σας είναι περίπου στη μέση. Διότι, όσο περισσότερο καύσιμο έχετε στο ρεζερβουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιμο χώρο του. Η βενζίνη εξατμίζεται γρηγορότερα απ' ό,τι μπορείτε να φανταστείτε.
4. Εάν την ώρα που μπαίνετε στο πρατήριο, δείτε ότι γίνεται ανεφοδιασμός του βενζινάδικου από βυτιοφόρο, μη γεμίζετε. Είναι πολύ πιθανό το καύσιμο να έχει ανακατευτεί.
1. Γεμίστε το όχημά σας νωρίς το πρωί. Γιατί η θερμοκρασία εδάφους είναι χαμηλή. Σ' όλα τα πρατήρια βενζίνης οι δεξαμενές είναι υπόγειες. Άρα, όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο μεγαλύτερη είναι η πυκνότητα του καυσίμου. Αν γεμίσετε απόγευμα, ή βράδυ, το λίτρο σας δεν θα είναι ακριβώς ένα λίτρο.
2. Όταν γεμίζετε ο ίδιος-ίδια σε self service-πρατήριο, μην βάζετε την αντλία στην υψηλή ταχύτητα. Απ' τις τρεις ταχύτητες/στάδια (χαμηλό στάδιο, μεσαίο κι υψηλό), το χαμηλό ελαχιστοποιεί τους ατμούς που δημιουργούνται απ' την βενζίνη. Σε όλες τις μάνικες προκαλείται μια επιστροφή ατμού. Εάν γεμίζετε στο γρήγορο, ένα μέρος του καυσίμου, που πηγαίνει στο ρεζερβουάρ, γίνεται ατμός βενζίνης. Αυτός ο ατμός απορροφάται επάνω, γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαμενή του βενζινάδικου κι έτσι στην πραγματικότητα παραλαμβάνετε λιγότερο καύσιμο.
3. Ένα απ' τα σημαντικότερα είναι να κάνετε ανεφοδιασμό, όταν το απόθεμα βενζίνης σας είναι περίπου στη μέση. Διότι, όσο περισσότερο καύσιμο έχετε στο ρεζερβουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιμο χώρο του. Η βενζίνη εξατμίζεται γρηγορότερα απ' ό,τι μπορείτε να φανταστείτε.
4. Εάν την ώρα που μπαίνετε στο πρατήριο, δείτε ότι γίνεται ανεφοδιασμός του βενζινάδικου από βυτιοφόρο, μη γεμίζετε. Είναι πολύ πιθανό το καύσιμο να έχει ανακατευτεί.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε διατυπώστε τα σχόλια σας στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ κι όχι γκρίκλις διότι είμαστε κληρονόμοι της πιο δημοφιλούς και πλούσιας γλώσσας στον κόσμο. Επίσης παρακαλούμε το περιεχόμενο των σχολίων είτε είναι θετικά είτε αρνητικά, να μην περιέχει ύβρεις, διότι ως πολιτισμένοι άνθρωποι οφείλουμε να διατηρήσουμε ενα επίπεδο, λαμβάνοντας υπόψιν οτι ενδεχομένως να παρακολουθούν κι ανήλικα παιδιά το ιστολόγιο. Όπως και να ΄χει, κάθε άποψή σας είναι σεβαστή αρκεί να διατυπώνεται με κόσμιο τρόπο. Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση.