Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

ΟΙ «ΠΟΛΙΤΟΦΥΛΑΚΕΣ» ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΧΑΟΥΣ


politofylaki-1-naiΛίγες ημέρες πριν είχε δημιουργηθεί θόρυβος με δημοσιεύματα για την «Πατριωτική Πολιτοφυλακή». Ο υπεύθυνος της ομάδας διευκρινίζει:
«Είναι μια, ευρέως, γνωστή μεθοδολογία με τα όπλα airsoft. Αυτή τη στιγμή παντού σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν εκατοντάδες ομάδες πολιτοφυλακής που εκπαιδεύονται με αυτό το τρόπο. Είναι όπλα τρίτης γενιάς αερίου και ηλεκτρικά και εκτοξεύουν απλές πλαστικές μπίλιες.
» Η χρεοκοπία αναγκαστικά θα οδηγήσει σε άσχημες καταστάσεις στη χώρα μας. Όταν έρθει εκείνη η κρίση ώρα να είστε σίγουροι ότι κάθε Έλληνας σ αυτό τον τόπο θα έχει κι από ένα όπλο. Όπλα βρίσκονται την ώρα του πολέμου.

» Κι αν κάποιοι Ουτσεκάδες, Αυτονομιστές της Θράκης τολμήσουν να πάρουν τα όπλα, εναντίον των δυνάμεων ασφαλείας και του λαού μου και του πληθυσμού μου ναι τότε θα κατεβούμε κι εμείς. Τότε αρχίζει η δική μας ώρα. Όχι μόνο η δική μας αλλά όλων των εφέδρων".
» Βεβαίως να βλέπω τον Ουτσεκα η τον εγκληματία να χτυπάει με τα καλάσνικοφ τον πληθυσμό μου ή το οποιοδήποτε τμήμα αστυνομίας να μην επαρκούν οι δυνάμεις του να ανταποκριθούν και εγώ θα κάτσω να περιμένω να με πυροβολήσει ο απέναντι; Είμαι αρμόδιος για την ασφάλεια της οικογένειας μου. Κι όταν κρίνω ότι η πολιτεία δεν μου διασφαλίζει την ασφάλεια μου θα πάρω και εγώ τα μέτρα που πρέπει»
liako.gr

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε διατυπώστε τα σχόλια σας στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ κι όχι γκρίκλις διότι είμαστε κληρονόμοι της πιο δημοφιλούς και πλούσιας γλώσσας στον κόσμο. Επίσης παρακαλούμε το περιεχόμενο των σχολίων είτε είναι θετικά είτε αρνητικά, να μην περιέχει ύβρεις, διότι ως πολιτισμένοι άνθρωποι οφείλουμε να διατηρήσουμε ενα επίπεδο, λαμβάνοντας υπόψιν οτι ενδεχομένως να παρακολουθούν κι ανήλικα παιδιά το ιστολόγιο. Όπως και να ΄χει, κάθε άποψή σας είναι σεβαστή αρκεί να διατυπώνεται με κόσμιο τρόπο. Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...